Tigryncs Blog

Csak úgy a hétköznapok... okosságok, vidámságok és persze az élet NAGY kérdései :)

Friss topikok

  • Huffnágel Pista: én is ettől tartok. Ő lesz az első magyar nő, aki mindenféle következmények nélkül megölhetett egy... (2015.01.28. 14:12) Novella- Fél 12

Linkblog

Vlagyivosztok, szevasztok...

2011.10.05. 22:11 Tigryncs

Youtube-on nézelődve egészen rákattantam a Katjuscha-ra, arra az igazi orosz verzióra, amitől ugyebár a "szar is vigyázzba áll az emberben" :D De ha már ilyen orosz, akkor legyen német is, néztem horrort is (ez aztán a meglepő dolog), ráakadtam egy morbid gyöngyszemre, a Náci zombik-ra hááááááát.... Lehet kritizálni de kihagyni nem érdemes, még ha nem is szívünk csücske az élőhalottas sztori. Ezen konkrétan annyit röhögtem, mintha 5 felest ittam volna. Akkora beszólások vannak olykor, hogy kész... A történet kulcsszavakban: fiatalok, síelés, legenda, német zombik, vér-vér-vér, megmenekülés, meglepődés és egy "bazdmeganyádezjóóóóó" a végére. Ilyet még nem nagyon láttam, pedig először én is kétkedve fogadtam. Nem mondok róla többet, tessék megnézni. Néztem még a Creepshow-t is, ami elméletileg horror, gyakorlatilag nagyon retró, 1984-es, de pozitívum, hogy Stephen King játszik benne, még tök fiatalon. Na meg a Scream of the Banshee se volt kutya, ott magát a szörnyet cseszték el, de még így is egy egyszer nézhető film lett belőle, viszont egyszer tényleg érdemes időt fordítani rá (ha nagyon unatkozol). Belenézegettem másokba is, de azok nagyrészt cam-os felvételek voltak, egy biztos: a végső állomás 3d-t inkább hagyjuk ki. Vagy csak moziban. Ott még elmegy. Feszülten várom a Fűrész 8-at is (őrülten kíváncsi vagyok, hogy tudják még húzni). 

A bejegyzés trackback címe:

https://tigryncs.blog.hu/api/trackback/id/tr623281318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása